בעקבות הקורס ליצירת וידאו ויראלי, שני שליפמן, בעלת עסק בתחום הפוליטי, שיתפה אותנו בחווייתה הייחודית לאחר שהשתתפה בקורס ליצירת וידאו ויראלי. בתהליך הלימוד היא גילתה שיש בווידאו הוויראלי כוח עצום, אף יותר ממה שחשבה בהתחלה.
"הייתי באנטגוניזם, הרגשתי שזה שטחי, למדתי לאהוב את הטיקטוק. הבנתי את המשמעות ואת הכח של הדבר הזה. ושאפשר להכניס לזה תכנים רציניים. זה מדהים. כי זה משליך אחר כך גם לאינסטגרם על הכל. זה על הבטחון העצמי, זה על הלדעת לעניין בהרצאה. זה גם חידד לי את העסק שלי," סיפרה שני.
התגובה שלה מאפיינת את המגמה של רוב בעלי העסקים שלומדים איתנו. ההבנה שהווידאו הוויראלי הוא לא רק כלי שיווקי חזק, אלא גם כלי ליצירת קשר עם הקהל, לשכנע ולהשפיע.
בתגובה לסיפור של שני, החזקתי על העקרון הבסיסי של הוידאו הוויראלי. "ברגע שאת מבינה את העקרון, שזה לא טיקטוק זה הוידאו הוויראלי הנכון, שמספר סיפור – פה את מנצחת," הוספתי.
מאות בעלי עסקים כבר למדו אצלנו, קיבלו מאיתנו הדרכה וליווי חודשי. להגברת המכירות והתודעה- הכח שלכם הוא המומחיות והידע הרב- הכח שלנו הוא יצירת הוידאו המדויק והויראלי.
מוזמנים לצפות הסרטון שבו שני אומרת את הדברים המרגשים.