ככל שהטכנולוגיה מתקדמת והאפשרויות לשיווק מתרחבות, כך גם התחרות בשוק העסקי והיכולת להבליט את העסק שלך נהייתה עוד יותר חשובה.
משרדי השיווק הם רכיב מרכזי בבניית המותג שלך וביצירת הוידאו השיווקי. אך עם רבות המתחרים וההתקדמות הטכנולוגית, ישנה תופעה מצערת שהופכת את כולם ל- "אותו דבר".
אתם תגיעו לאותו הסטודיו, תשבו על אותו הכסא ותסתכלו אל המראיין ולא אל הצופים עצמם, הם יצלמו אותך וישלחו כמה סרטונים שבהם אתם מדברים, ללא שום יחודיות משלכם.
אין את האופי האמיתי שלך ואת הנראות האותנטיות , ומבחינתך עשית את שלך. הסרטונים נראים מקצועים, אבל היחודיות שלך נאבדת…
נראה שהפרסום שלך נכנס לתבנית ואיבד את הייחודיות שלו.
זה הזמן לנשום נשימה עמוקה ולשאול את עצמך – איפה הייחודיות שלי? מה המסר שאני רוצה להעביר? וכיצד אני יכול לעשות זאת בדרך שתשאיר את הצופה רוצה לראות עוד?
התופעה של "להיות כמו כולם" יכולה להיות מזיקה לכם, מאחר והיא מפריעה לבניית הזהות והמותג שלך. כשהתוכן שלך מצטרף לאוסף התוכן הכללי ואיבד את הייחודיות שלו, הסיכוי שיפנה לו תשומת לב נמוכה יותר. הצרכן המודרני רוצה להתחבר למישהו אמיתי, לסיפור אמיתי, ולחוויה אמיתית.
אותנטיות.
כשאתה משתמש בכלים שונים כדי להתבטא ולהציג את עצמך, אתה יוצר קשר אמיתי עם הקהל שלך.
השקעה בתוכן אורגני ואמיתי היא המפתח לבניית מותג מוצלח. אין קסם בסרטונים באותו סטודיו שכולם משתמשים בו. יתר על כן, ציון כוח המותג שלך נכון להיום נקבע לא רק על ידי כמות הלייקים והשיתופים, אלא בעיקר על ידי הרגשה שאתה מעביר לקהל שלך. זהו הזמן להיפטר מהצילומים המחושבים ולהתחיל לספר את הסיפור האמיתי שלך.