האם # האשטג מוסיף צפיות והופך את הסרטון לויראלי?

איך # משפיע על הצפיות? למדו להשתמש בהאשטגים בטיקטוק נכון.

במהלך השנים האחרונות, טיקטוק הפכה לאחת הפלטפורמות הפופולריות ביותר בעולם.
מיליוני משתמשים מקבלים את ההזדמנות ליצור, לשתף ולצפות בווידאו בצורה קצרה ומרהיבה.
אבל איך אפשר לשפר את היכולת להפיק תוצאות מרשימות ביותר במרחב הדיגיטלי הזה?

אחת השאלות הנפוצות ביותר בקרב משתמשי טיקטוק היא האם השימוש בהאשטג "#", יכול להוסיף להם צפיות נוספות.

לפני שנכנסים לתשובה, חשוב להבין מהו בדיוק השימוש בהאשטגים בטיקטוק.
מרגע העלאת הסרטון האלגוריתם של הטיקטוק סורק את הסרטון, מה נראה בו, מה נשמע ומה נכתב ושולחת את הסרטון לקהל היעד המתאים ביותר.
האשטג למעשה עוזר למקד את הקהל יעד אך לא מוסיף צפיות.
לדוגמא אם הסרטון שלי יעסוק בשיווק ואכתוב #שיווק #וידאו #בעלי_עסקים, אמקד את האלגוריתם של הטיקטוק לשלוח את הסרטון לקהל יעד מדויק יותר.
ההאשטגים הם בעצם כלים שמשמשים לקטגוריזציה וסינון של התוכן שמועלה לטיקטוק.
כשמשתמש עושה שימוש נכון בהאשטגים, הסרטון שלו יוצג למשתמשים המתאימים יותר, מה שיכול להביא לצפיות נוספות, כמו בכל רשת חברתית אחרת. השימוש הנכון בהאשטגים יכול לגרום לכך שהווידאו שלכם יופיע בתוצאות חיפוש נוספות, ולכן יגיע למשתמשים שמתעניינים בנושא הספציפי המופיע בווידאו שלכם.

חשוב לציין כי הוספת ההאשטגים  כגון #פוריו #ויראלי ועוד  השימוש בהאשטגים עשוי להיות פחות יעיל עקב הנפיצות הגבוהה שלהם. כאשר מדובר בתוכן ייחודי או מקורי.

כמו תמיד חשוב להתמקד בתוכן עצמו ובאיכותו, ולא להסתמך באופן בלעדי על האשטגים.

שימוש יתר בהאשטגים עשוי להוביל לתוצאות פחות טובות, מכיוון שזה עשוי לראות כמטרד ולא כקידום אמיתי של תוכן.
לפי המלצת טיקטוק ישראל אין צורך להוסיף מעל 3 השאטגים בסרטון.

לסיכום, הוספת ההאשטגים בטיקטוק עשויה להיות כלי יעיל למיקוד קהל היעד, אך כמו בכלי אחר, חשוב להשתמש בהם ביעילות ובמדידה. זהירות בבחירת ההאשטגים הנכונים, תכנון תוכן מתאים והתמקדות באיכות יכולים להבטיח תוצאות חיוביות וצפיות נוספות על הווידאו שלכם בטיקטוק.

עד לאחרונה האשטג יכול היה להראות לנו על ידי לחיצה עליו את כמות הצפיות הכולל של אותו האשטג, אך כיום האשטג כבר אינו גורם להגברת כמות הצפיות כמו בעבר. במקום זאת, יציג טיקטוק למשתמשים את כמות התוכן הקשור להאשטג בלבד. כלומר, בלחיצה על ההאשטג תמצאו רק את כמות הסרטונים הקשורים אליו. חשוב גם לזכור שיש אפשרות לשנות האשטג עד 7 ימים לאחור, אז אם נתקלתם בבלבול או שהבנתם שהאשטג אינו מתאים לסרטון שלכם, תמיד ניתן לתקן זאת

אהבתם? שתפו!

ריקי רוטר
בעלת רוטר מדיה

שאלה? כתבו לנו!

יש שיטה והיא עובדת!

בואו ללמוד את עקרונות התסריט, הבימוי והעריכה ליצירת ויראליות
נמאס מסרטונים שנעלמים בפיד?

ספר דיגיטלי חדש החושף את השיטה המוכחת ליצירת תוכן ויראלי שמביא לקוחות.
עכשיו במחיר השקה מיוחד!

174 ₪
במקום 270 ₪