בעידן הדיגיטלי המתקדם בו אנו חיים, אין ספק שיצירת קשר עם הקהל ובניית מותג חזקה ומובנית הפכו לאחד מהאתגרים העיקריים בעולם העסקים. בעידן שבו תוכן הוא מלך, ווידאו הפך לכלי חיוני להצלחה. כמה סרטוני וידאו זכו לתשומת לבנו ושיתוף פעולה מצד הקהל? ועד כמה חשבנו על האפשרות שלנו ליצור תוכן דומה שישדר את המסר שלנו בצורה חדה ומעניינת?בעקבות פיתוח הטכנולוגיה והשינויים המהירים בעולם התקשורת והשיווק, התפתחו כלים חדשים ויעילים ליצירת תוכן ויראלי, וביניהם תוכנות ופלטפורמות ליצירת סרטוני וידאו. אחת מהן היא האפליקציה הפופולרית "טיקטוק". הטרנד המתמשך של צפייה בסרטוני קצרים ומהירים עשה לפלטפורמה זו להיות חלק בלתי נפרד מתרבות האינטרנט.בעיקר בתקופת הקורונה וההגבלות החברתיות, רוב בעלי העסקים התמקדו בפיתוח מדיה דיגיטלית ושיווק מקוון, מה שגרם לצמיחה משמעותית בשימוש בפלטפורמות כמו טיקטוק לקידום מכירות ובניית מותג. למרבה המזל, במהלך קורס הטיקטוק שלנו, הצלחנו לארח מאות בעלי עסקיםאחד מהלקוחות שלנו "יקב ויספיש" בעל עסק בתחום האקטואליה והעיתונות העריך את הכוח שבכלים הדיגיטליים והופתע מהיכולת להגיע לקהל רחב וליצור עמוד ויראלי במהירות מדהימה. בעזרת הוראות והדרכה שקיבל מאיתנו "אני הגעתי לפה במטרה אולי להגיע ל5,000 צפיות. והגעתי ל140,000 מסרטון אחד!" סיפר הלקוח המרוצה. "למדתי להבין את הדרך להביא את הדבר המעניין יותר ולא להתפשר עליו, להביא את הדבר הכי טוב! אין משחקים בדברים האלה".החוויה שלו איננה יוצאת דופן. רוב בעלי העסקים שעוברים הכשרה אצלנו מצליחים להפוך לוויראליים במהירות מדהימה. בעקבות ההדרכה והליווי החודשי שאנו מעניקים להם, הם מצליחים לזהות את הפוטנציאל שבעסקם ולהביא אותו לידי ביטוי באמצעות יצירת תוכן ויראלי ברמה גבוהה.הכוח שבווידאו הוא לא רק ביכולתו להפוך את המסר שלנו למעניין, אלא גם ביכולתו להפוך את העסק שלנו למותג מוביל בתחום. באמצעות יכולות היצירתיות והמקצועיות שלנו, אנו מסייעים לבעלי העסקים להגביר את המכירות ולהגביר את התודעה באופן יעיל ומהיר.